Wednesday 14 December 2011

SELAMAT KEMBALI MY PHONE

aku sgt happy yer hari ini....
semlam lagi happy sebenarnya..(menipu je ko oni)
mana tak nyer...
handphone kesayangan aku dah kembali sihat.....
sayang giler kat dia....
 sebab dia sgt simple dan style..

eeeeee xsabar nak jumpa ngn dia...
nih semua gara2 my 'ehem' yang repair..yerlah nak repair sendiri xder duit...
sbb br stat keje..... sbb keboringan sgt keje sini yg kehidupan sgt OLD SCHOOL dia sanggup repairkan...
tq awak kerana byk tolong saya...
saya doakan awak selalu gembira berada disisi saya...
 sy byk wat salah ngn awak...
maafkan saya..
hehehe.. tq kerana sanggup habiskan duit untuk repair...
 dah tak payah nak lalok..
mesti nak tahu kan ape tepon yg aku sayang sgt..

ni dia....
tadaaaa........


macam cite korea kan??hehehe

5 comments:

teh o beng said...

haaa tu dio..untung ore ado 'awak' nk bekki tepon..haha

olohhhhh bru napok tulise bwh "mcm cite korea kan?" uwerrrrkkkk :P

Unknown said...

kamu!!! jgn lah kamu begitu....hahahahahah

hurm kita ade 'awak' xder 'hero'

Mun said...

sib baik ada yg sudi tolong yerkk

Unknown said...

hehehee..tuhla nsb bek ada yg sudi tolong...

teh o beng said...

ahh menganyim...kiro superman la tuh bekki tepom siap nah..haha