Friday 2 December 2011

KEHIDUPAN BARU

hai semua yang sudi kunjung blog aku...
macam ade je yang selalu tengok...perasan je kan kau oni..
hehehe...
skrunk dah ade kehisupan baru...kehidupan yang mngubah segala aku punye kehidupan..haa pelik tak ayat aku??hehehe...
failed sungguh aku nih kalau bab mengarang...
skrunk aku dah kerja...kerja biasa2 jer..
tapi boleh dah belajar berdikari belajar susah...
tak ape wpon gaji ckit..tp yang penting aku nk berdikari...
betapa susahnye kerja...bukan senang nak dapatkan duit..
mungkin dulu aku tak bercikir kalau ade duit aku akan beli ape barang yang aku suka..
mungkin skrunk dah tak boleh g2..aku skrunk kalau nak beli sesuatu benda aku fikir dulu...betul2 guna atau tak.....kalau sekadar nak bergaya tak payah..hehehe..
aku ada cuti 1hari jer...nak balik umah skrunk tak tahu la boleh ke tak...setiap minggu aku balik..mesti pakai banyak duit...hurmm....sedihnyer....hukhukhuk..dulu kalau cuti jer aku g Kl..
skrunk dok KB cuti pikir nak balik ke tak..t nsb bek mgu nih mak aku datang ambik....

7 comments:

cikji said...

oni kijo mano?

Han said...

aunie bile nak dtg kl? hihi..

Unknown said...

kijo KB jah..kijo leh make pakai jah....

ati: xmao dtg..ehehe

Han said...

awat? mai la dtg sini aunie..leh pegi jalan2..hehehe..~

Unknown said...

x,ao2..ehehhe..tgu la yer....auni skrunk dah xmcm dulu..hehe...xder mase dah nk lepak2..budget busy..ekeke

teh o beng said...

ore koto bharu terrrrr !haha

Unknown said...

hahha...amboi menganyim la kat ku