Saturday 23 April 2011

MEMANG CARI KERJA


Assalamualaikum...

Hai semua....
Nak hai kat sape ntah ...... eh2 sape la
gi kat pembaca la.......
hari ini aku buat kerja kat department..Hari ini siapkan flyers...siap potong lagi.....
Dah settle satu kerja.. ada 2 lagi.. aduh la.....Aku org kedua yang jalan mesin....SO dah siap potong ape sume tguu semua siap baru dapat balik....Aku memang jadi bosanla...Aku ambek gambar orang la...Tapi xramai pon yang datang....Dari xder kerja aku buat kerja...hehehe
NAk tahu ape
kerja nya,.......
SILA TENGOK GAMBAR DI BAWAH





5 comments:

teh o beng said...

haha..senget la sae aku nih..tp cumei...

Unknown said...

mostii laaaa

cikji said...

mok semuttt..adik awk hok mn nk upsr?
lamo etep xtgk adk brdik awk,heee

teh o beng said...

aloss..kuya saluh...

Unknown said...

Cikji..oii adik bopngsu sayo la..dio besar dahh.....hurmm meh arr jale rumoh sayo