Thursday 21 April 2011

buat kerja sampai muntah !

ASSALAMUALAIKUM....

Hari ini saya memang rajin buat kerja sebelum dateline... Siapkan report dan edit THESIS adeh...muntah saya tengok semua ini..bila la mao habis kan ...hurmm tp saya kena sabar sebab sy memg dah nak abis belajaq da...hehe..pasnih kerja..wahhhh nnt kena cari keja la pulak....tp my mum suh dok rumah dulu sebulan 2 tolong adik2 belajar..my adik bongsu yang nakal itu nak ambek UPSR.. akuy kena jdi guru untuk dia.. OH NOOOO!!! sebab dia tuh degill eeee .....aku lak jenis garang ..selalu jer nek tangan bila mengajar dia....
AGAK2 KORANG AKU NIH LEH JADI CIKGU TAK????
hehehhehe
ehhh aku xmiant..tp demi mase depan harus ku kejar gak kerja2 itu ..aku kena apply la jugak..ehhh buat korang jangan memilih tau nak cari kerja....
hehehehe..ehh aku nih bebel jer.....ok cau....

1 comment:

teh o beng said...

cekgu auni...!!auuummmm...haha :)